مقدمه

اینجا یکی از معادن تمام نشدنی تِرکهای تازه ساخته شده توسط خودم است.

آهنگ ها بدون کلام هستند و لینک دانلود تِرکها در بخش لینکها هست اما برای آشنایی بیشتر به قسمت توضیحات بروید.  

 

پیوندها: 

موسیقی عصر جدید...زیر علامت ماه...

نظرات 5 + ارسال نظر
بارین ماهان چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ق.ظ http://wwwbarin-mahan.blogsky.com

سلام خوشحال می شم بهم سربزنید

ساغر جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام. در اسرع وقت یکی از اهنگ ها رو دانلود میکنم . مطمینا همه اهمگهاتون زیباست .امیدوارم همیشه موفق باشی.

گیلدا یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ق.ظ

امیدوارم همیشه در زندگی همیشه پشتکارداشته باشی مث الان
خوبه مطمئنم بهتر از الانم میشه
موفق وپایدار باشی در پناه حق
دوستانه

هیچ یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ http://h-chahchahe.blogfa.com

سلام
ممنون سر زدی
وبلاگ شما هم جالبه ... سعی می کنم در آینده حتما کاراتو دانلود کنم و گوش بدم ...

مهدی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

آقا سلام من مهدی هستم همون پسر سیبیلو که با هم دم بوفه دانشگاه سیگار میکشیم. دوتا از موزیکاتو دانلود کردم (noises,project1) خیلی با حال بود . حتما بقیشم میگیرم واقعا با موزیکات حال کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد